Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

selamat bersalin 37weeks 2days....














ngeeeeeee....
mesti korang ingat aku yang dah selamat bersalin
bukan la..tapi kwn sekolah aku
EDD lebih kurang je dgn aku..tp dah selamat melahirkan bby girl 2.25kg
kalau gitu..aku pon da kire boleh belatih meneran la ni
waaaaaaaaaaaa....takutnye...
tige minggu awal
mungkin x aku pon seawal tu
best nye nak jumpe baby cepat2 gak sygg...!!!
plzzzz baby....
cepat-cepat kuar syg
hehehe
:)









16 comments:

Munnafendy said...

semoga semua selamat ok? :)

Ryn said...

hehehe...tq..:)

Mrs Lurve said...

semoga ryn jugak dipermudahkan masa bersalin nti..

Ryn said...

tq azie..:)

e k i n ♥ y u s r i said...

tngulah dah 38w ke atas bru pujuk baby keluar....

Ryn said...

baik mumy ekin..heheheh

Aeen said...

semoga segalanya dipermudahkan yeh...baby nk dok lame sikit dlm tu..hehe..

Ryn said...

tq aeen..:)

Zurae said...

Terkejuz mak noks... mati2 igt Ryn yang dh selamat bersalin...
Kawan rupanya... wat suspen je hehe...

Wah awalnya 37 minggu...
Masih gigih bekerja lagi time ni.. huhu...

Ryn said...

Zurae : hahahaha...ryn sehat lg dgn perot yg kedepan ni....gagah lg keje..:P

ctmah said...

pernafasan kena kawal betul2.hihi!gud luck!

Ryn said...

ctmah : hehehe...ok kak..:)

JaSSNaNi said...

sama2 kita tunggu baby nak kuar ni.. tak sabar tapi takot.. :D

lienda said...

moga selamat yea,tarik nafas kuat kuat,pegang tangan hasben kuat kuat masa teran tu hi hi...biaq hasben tahu betapa sakitnya pengorbanan kita bagi zuriat wat suami...

puan.mila said...

ala suspen je tjuk entri ni, cpt2 klik nk baca..haha..mila pun xsbar dh, ase nak suh baby kluar segera jek.. cuak pun ada..tp skrg excited lebih nih :D

LydSunshine said...

Dia bersalin awal ke? Huhu. Nervous plak dengar... Saya doakan yang terbaik utk kita. :)