Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

anting2 untuk delisha?




sume cakap delisha macam lelaki
patut x nak tindik telinga delisha???
x zalim kan???
x sakit kan?? mcm gigit semut je kan??




hmmm.....patut ke x patut ni???
dilema sungguh ni....









muke boboy ke ni?????






8 comments:

Allene said...

ciannya dia... mungkin rambut blum panjang lagi ni...

Ryn said...

tu la..lmbt sgt rambut tu nak panjang...hihihi

Nurul Husna said...

tomeinya dia... :)

Munnafendy said...

xsakit lah...tmbk gitu je..kalo nangis pun mybe sbb delisha terkejut dgr bunyi pistol tu je.

pengalaman sndri...hehe :p

Nurul Aziz said...

Anak i dah setahun belum tindik lagi sebab bapaknya tak kasi.. sebab rambut takde, pastu nak tindik.. mcm kelakar. huahua.. adeh anak ku bila lah mahu rambut panjang-panjang...:D

JaSSNaNi said...

biasa tu... akak pun kena tanya gak... padahal selalu akak pakaikan fiyya dengan baju2 pink.. lepas tu jiran tu boleh kata ingatkan lelaki.. habis tu dah tempek bunga seketul kat kepala fiyya pun takkan lelaki dik non.. hehehehehehe.. baby kan biasa kita cukur rambutnya sampai botak bila baby.. so lambat tumbuh sket..

Hamimah Nazir said...

pakai kn headband tk nampak lelaki pun.......cute je anak dara ni...:)

Mas Zull said...

Assalamualaikum ryn...semakin membesar dah dia...