Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

cincin delisha hilang...sob...sob...:(




cincin anak dare aku da hilang
camne lah delisha pakai ni??
basuh pinggan x
basuh kain x
tapi mmg suke penuh tgn2 dy tu dgn air liur
agak2 nye licin kene air liur si anak dara tu
x tau kemana jatuh cincin tu
x puas hati sbb dpt cari sekejap je
sebab mase tu dekat rumah tok asben di taiping
kalau kat umah aku
mau aku kombah semua nye
semata2 cincin sehalus tu???
rela oiiiiiiiiiii
bukan sng nk dpt
w.pon x mahal
tapi.......
sayangggggg
nanti gaji mummy ganti ye sygggg
mumy janji...tp x pasti ye syg
hahahahaha




haaaa..tu cincin delisha....ade la pic...kenangan..hihihi
u all..tgk tu..anak dara da pakai subang tau..hihi..tindik mase 3 bulan hari tu
cantek anak mummy...
lepas kalau org tanya laki ke gegirl...lempang laju2..hhahahaha


6 comments:

Nurul Aziz said...

Hari tu pun last week kot, rantai anak tercabut.. hihi. sekarang ni rantai tu berikat dengan benang, kalau masih tercabut pastu hilang memang takde rezeki la.. tapi kalau hilang tetap gak la meroyan kejap.. kihih..

Ryn said...

nurul : tu la...meroyan jap...sayangg oooooo...hihihi...

Nurul Husna said...

xpe delisha...pasni mummy ganti baru yg lagi besor yer...heheheh

Anonymous said...

takot dia tertelan cincin tu.

Mila Ahmad said...

alolo cumeynya....

cha said...

amboi kecik kecik dah ada cincin tau huhu. comel je