Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

alfatihah baby AQIL & takziah erina..:(

baru pagi ni aku tau
pemergian baby aqil hamzah
ni blog erina
ya allah...bace je post wawa donuts pasal tu
tapi....
aku x tau lagi ape sebab nye arwah pergi
sedaya upaya blogwalking n3 kawan2 blog yg lain
baru aku tau cerita sebenar nya

tuhan je yg tau betapa sayu nye hati aku
bile bace blog2 yg selitkan sekali pic arwah
besar nya dugaan mu ya allah
menangis aku pagi2 bute kat opis ni
betapa tercuit nye rase keibuan tu
semoga erina tabah

x boleh dah nak taip panjang2 lagi
sebak rasenye..tuhan je yang tahu

ya allah...kau tabahkan lah hati erina
semoga tabah menerima dugaan mu ya allah
kau gantikanlah kesedihan ini dengan kebahagian pada nya ya allah
sesungguhnya kau merancang segala
yang terbaik untuk hamba2 mu
ameen ya rabb




ya allah..kau berikanlah kesihatan yang terbaik kepada kami 
agar dapat kami menjaga segala amanah MU di dunia ini
kau titipkanlah kesihatan yang berpanjangan kepada zuriat2 kami
agar dapat mereka berkhidmat di jalan MU ya allah
ameen ya rabb



walau x penah jumpa..tapi rasa nak peluk erina puas2..
supaya kuat..:(
be strong my dear erina






6 comments:

.Lydia. said...

sedihnye. Alfatihah utk adik aqil.

Allene said...

baru abis blogwalking... n terbaca pasal adik aqil admit ward... tetiba baca pos ni rasa tersentap jantung... =( al fatihah....

mama ila said...

Ya allah..sy baru terbaca pasal nie..sbb dah lama xonline..alfatihah..sedihnya... terkejut sangat2

Ryn said...

tu la...ryn pon baru tau...rase sebak bile teringat2 pic arwah bby aqil......

ieda immi said...

sorry akk x tahu erina mana nie ??

apa2 pun takziah buat pemergian anak tersayang ... al fatihah

Kesuma Angsana said...

tumpang sedih & salam takziah !