Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

kawan rapat alam maya aku dah datang..:)

tq so much to teman sejati aku after kawen ni
dulu hampir hari2 datang ziarah aku
dah lame dia x ziarah aku..hr ni..pepagi bute dah datang
lepas solat subuh dah ketuk pintu dtg..hmmm
tau la en.asben aku x ade
dia la pengganti nya selama ni
dy selalu sangat datang menjenguk


sampai buat aku x selesa nak buat ape pon
sampai nak buat keje pon x menjadi tau!!!
eeeeeeeee
MENCI tau dgn kamu!!!
MENCI!!!
MENCI!!!
x nak dah jadi kawan kamu!!!!
x yah la datang ziarah dan jenguk2 lagi dah


disebabkan dia suka sangat datang menyebok
aku pon telan ubat sebiji malas nak layan dia
disebabkan itu!!!
mate ni x boleh nak angkat dah
melekat macam letak gam kasut kulit ular sawe tu!!!
sekarang aku memang dah tumbang atas keybord ni!!!!
help me...........:(














pergilah wahai selsema...pergilah sayangggg
dah x larat nak sebarkan virus ni..tak terbatas lagi virus dalam ofis ni
bersedialah semua orang2!!!!
mendapat virus cinta!!!!








entry ni x de gambar..x kan  nak letak gambar hingus!!!!
uweeekkkk...pengotor punye orang!!!
hehehe


5 comments:

~ NANA ~ said...

u...i baru link ur blog! hehe

Riny said...

he3...tq..:)

PUAN SUE said...

ishh...ingt menci kt sape td..hihi

Riny said...

hi3...:)

qaseh johanna said...

smg cepat sembuh.. :))