Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

kenape aku suke hari jumaat????

yeay!!!!
hari ni hari jumaat
tiba gak jumaat yang ku nanti2 dari 2 minggu lepas
sejak dua menjak ni
hari jumaat lah hari paling penting dlm hidup aku tau!!!

































hari ni dapat jumpe en.asben
triple yeay!!!!
da 12 hari x jumpe..:(





kesian aku ketandusan kasih sayang suami...:(
x dapat bayangkan betapa kerinduan ni
hanya tuhan yang tahu

kalau la orang lain hidup macam aku
x mungkin dorang semua boleh
tapi aku je membolehkan diri aku sampai boleh 
demi kepentingan ekonomi keluarga
untuk mase depan anak2 nanti
aku redhaaaaa.....




dah2...nak wat keje.
melambak2 dah ni
x payah nak sedih2 sangat!!! 



gini la rupe nye........gumbira!!!    tapi idak la seksi gitu rupe aku!!!!!





mood: tengah teruja tunggu petang tiba..:)








9 comments:

Anonymous said...

amboi..sukanya dia..leh la manja2 dgn cik abe ye..husna pun suka jumaat sbb wiken leh dating lama2 dgn hubby...hehe

CINTA UNTUK KITA said...

hehe seronoknya akak ya.. ;p

bunga_rose said...

soronok betul dia.. takpe, petang ni boleh la lepas rindu dendam kan iihi..

puan.mila said...

already folo u dear..mesti xsabar jumpe husben kan?? selamat berkasih sayang T_T

Ryn said...

tq semua....hik3..:)

Putri Qaseh said...

Riny saya pun dok jauh ngn husband..dah setahun lebih, mule2 mmg sedih, kene kuat okay, kalau ade baby nanti baby pun jadi anak yang berdikari just like the mom ;)

Unknown said...

aloohh sweetnye... selamat berkasih sayang... :)

Fai Nardir said...

hehe... happy for u too... agknye la kalau fai jadi mcm riny, sikiiiittttt pn fai xnk berenggang dgn en abg ^_^

jaja_NorLiza said...

teringat waktu br2 kawen dulu...akak pon cam riny..tggu ari jumaat...ari ahad jer sedey....hehehhehe..sabar yer..anggap ni 1 pengorbanan...