Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

suami @ kerjaya???? mane lagi penting???

suami @ kerjaya???
mestilah jawapan nya suami kan
ke ade yang nak jawab kerja
tapi kalau x kerja camne nak bantu suami kan
cube korang fikir2 kan
(ape ka hal aku ni..banyak bebeno kan nye kan??? kan lagi???)

kepentingan antara 2 benda ni
ekonomi & keluarga = suami @ kerjaya
(w.pon x de keluarga yg besar lagi..tapi kene la sedia dr skrg utk mase dpn keluarga..kan???)
cube expalain sikit
ade kebaikan & keburukan nya
tapi nak buat camne
dah cam gini takdir hidup aku......aku pasrah + redha

PJJ la katekan
x tau nak jwb bile orang cakap keje lagi penting dari suami ke???
cube ramai2 tolong jawabkan
(bagi sedap sikit hati yang gundah gulana ni)






suami aku yang penyayang lagi penyabar...dalam hati mesti dy cakap..tu laaa..sebok sangat nak baju leret sana leret sini..abang jugak yang kene pegang...satu hari dok pegang baju aku yang meleret tu..seminggu lenguh tangan dy..hahaha
tapi x pe..sbb wife abang boleh tolong urut sepanjang hayat abang
ni bukan caption..summary dah ni!!!!!
hahahaha



9 comments:

Aeen said...

keje dgn suami same2 pentingnye...kite bekeje pun nak bantu suami gak kan...melainakn lah kalo laki kite mampu nk tanggung kite.sekurangnye bile kerja dapat duit sendiri...dpt kurangkn beban husband....pedulikan la ape org kate..yg penting bkn kite xtau nk jge suami kite sendiri kn...:)

Riny said...

aeen : betol3...sedap sikit dengar jwpn org yang memahami..x ramai orang yg paham...sbgi isteri ade gak t.jwb kite bantu suami kan..memang pon..jgn peduli ape orang kate....abaikan je..tq ain..:)

ieda said...

pada akak dua2 tu penting .. ada suami hati happy , ada kerjaya lebih bahgia .. sesungguhnya allah itu selalu berikan yg terbaik buat kita ;)

Riny said...

k.ieda: betol tu kan k.ida....allah selalu beri yang terbaik utk kite..:)

LYAfrina said...

suami mmg ttp ditempat y teratas.. tp kerja juga pnting..sbb nk bntu ekonomi suami jugakkan...

Riny said...

LYAfrina : tu la...x salahkan kalau nak bantu suami..selagi suami izinkan...:)

MamaEma said...

dua-dua penting..kerja untuk bantu suami..dan suami untuk menjaga isteri...

terima kasih datang ke blog ema..salam kenalan

Tiramisu Fatiema said...

dua-dua penting saling melengkapi..sy belum kawen lagi nie..haha,wah meleret ye..cantik kaler putih,bila kahwin nie?

Riny said...

Tiramisu Fatiema : btol tu tira..saling melengkapi..x lame lgi kawen la tu..he3...bulan 12 last year riny kawen..:)