Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

kene kawen lagi sekali???

utk bulan ni dah lebih 3 wedding kad kengkawan aku dapat
ujung bulan..bulan depan la..minggu depan laaa...
(banyak nak melabur ni!!! sbb dorang bg aku hadiah dulu!..hik3)
tetibe je rase nak kawen lagi..boleh x???
setiap kali aku lalu kedai pengantin...geram sesungut sesangat nak pakai baju2 yg baru2 tu
kalau boleh nak kawen tiap2 bulan & pakai baju2 yg cantek tu!!!
best kan kawen??
dapat pakai baju pengantin
dapat dok atas pelamin macam permaisuri
ade orang kipaskan
nak makan orang amek kan
nak minum orang tuangkan
OMG...sangat indah!!!
hoooohooooooooooo...indah nya...x dapat nak lupa saat indah itu!!!!
tetibe berangan mase mule2 kawen dulu
terngiang2 orang dok panggil2 aku pengantin baru..huk3















kau dihati ku sayang..hahahha..aku memnag pengantin baru lagi mase ni!!! hik3....x tau  mase ni ketiak pengantin pon dah belengas kot...dari kol 3 sampai ke maghrib..mau nye tak menangis peluh2 kat badan kitorang tu!!! tapi x pe...sesekali mandi peluh....x mungkin berulang kenagan ni!!! missssssss this moment!!!....
tengok aku da buat karangan..bukan pic caption dah!!

indah mendakap wajahmu sayang ku di tepi sungai yang indah ini...hahahaha
kalau x..x pernah kot aku jejak kat sungai ni....seb bek x de buaya datang dok wish selamat pengatin baru..kalau x..selamat la due2 nye....dah tu..dekat sangat dengan air sungai tu..agak nye buaya benafas pon boleh dengar!!! viel aku tu kalau celop dalam air memang sampai la!!! x pasal2 masuk paper buaya pakai viel pengantin di sungai sabak bernam..hahahaha
karangan kedua ye ni..kesah pengantin & buaya!!! hik3

menunggu hadirnya si raja sehari datang!!!
 aku rase berhari2 dah dok tunggu..sakit wooo kepala tu..berat kot sanggul aku tu!!!
kebas otak saye tau!!!
ni pendek je huraian nye...hik3

si manis jelita yang cute lagi comel malah sopan lagi santun!!!
okay x???
cantek kannnn???
memang suke perasan minah ni!!!

si dara yang jelita menuggu sang teruna datang.....
sekarang mak dare!!!!
oppssss..telebih sudah..ampunnnn...:)
ni last pic be4 sanding 12.30 t/hari
cantek x???
hahahaha






rase nak kahwin lagiiiii!!!!
nak jugakkkkk!!!
boleh x????
padahal ni kat opis tgh OT la konon!!!
sempat je aku ni!!!
babai








8 comments:

Wawa.Wafiyyah said...

jelesnye..tak kawen lagi..uhuk2

Riny said...

wawa : alamak..terbagi wawa jeles pulak..he3

cha said...

haha sama dgn i.kdg tgk design pelamin latest rs geram je tgk kan. i miss the moment of being raja sehari :)

ieda said...

maniskan dik
bila kenang rasa nak sanding layie
skrg tahan layie ada outdoor ..
dulu2 mana ada .. pakai gaun punn dlm umah aje .. mane leh bergambar luar sbb x pakai tudung kan ;)

puan.mila said...

please mmg ase nk kawen lg..nak pkai cantik2!! rindu dis moment..tp riny mmg cntik time ni :-)

Riny said...

cha: baru tgk pelamin kan?? belom tgk baju2 dy lagi...adooiii..kalau la boleh..nak pakai sume2 baju yg cantek tu..:)

Riny said...

puan.mila: cantek ke mila??? heheheh..tq

k.ieda: aah la kan kak..sekurang2 nye kitorang rase gak outdoor bagai tu..hik3

LYAfrina said...

huhu..lya lg la kawin zaman lya dulu..pelamin n baju x cun2 mcm skarang..lg geletik nk ajak fain bsanding