Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

tolong saya.......:)

hari ni pose mmg lesu abes
x tau la nape
makan sahur mcm bese je...telan je nasi tu
same je byk mcm selalu
perut da bunyi3 dongdang syg
kesian baby kecik lapa ea???
tp sygg....tunggu buka kite makan ye syg..:)
tapi x tau nak masak ape hr ni???
tolong bagi idea ckit
ape yang sedap2 korang penah masak
yang senang2 je tau!!!!
hehehe




*bulan pose ni lah keje melambak..sebab mesing2 nak amek cuti raye..melayan kerenah org...blog...x nyempat la nk update hari2....*





6 comments:

Suria said...

suria plan nak buat mee kari or mee hailam, tp xtau terlaksana ke x..sempat ke x nak sampai rumah buat... hihihi

Ryn said...

Suria: sedap gak kan suria..semalam dah buat laksa...so hr ni kene masak nasi laaa...tp mcm nak makan mee goreng pulak...hehehehe..:)

ieda said...

aloor ciann bb
insyaallahh ibu kena kuat utk bb juga kuat
buat mee kari dik
senang je ;)

~ NANA ~ said...

puding caramel! hehe

Ryn said...

ieda : tu lah kak..tgk akk nye mee kari td...sedap nyeeee...:)

~ NANA ~: riny x tau buat......:(

cha said...

Spaghetti je senang. Campak sume hehe