Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

WW ~ ape lah yg baby kite buat dlm perot eh???











ciptaan terindah....alhamdulillah
comel kan????
siap golek2 lagi kt dalam perot...:)



12 comments:

Nurul Husna said...

comeynye...seronok dia dlm perut ibu...harap2 pasni giliran husna lak... :)

Ryn said...

in-allah husna...semoga ade rezeki una x lame lagi nak nye....:)

Zurae said...

patutla selalu rasa geli2... macam2 aksi bb buat dlm pewot upernya...hehe menakjubkan btol...

Bazilah (^0^) said...

hehe tak tahu apa yg baby tgh buat skrg nih. Senyap jer mungkin tgh tidur lena kot :D

Ryn said...

Zurae :tu la kan...sume aksi ade...geli2 la...mcm omabk la perut ni..hehehehe


Bazilah (^0^): samela bby kite..tdo lena dh ni...dh kyg kn..hehehe

lady scooter said...

he3...comel!

Miss Sunshine said...

comel kan baby dlm perut...
rindu pulak zaman preggy..

MamaEma said...

bergerak untuk tegangkan urat sama.. exercise di dalam perut mama..so sweet...hehehe

maszull said...

assalamualaikum riny....pengalaman yg indah sebagai ibu...:)

puan.mila said...

best2..xleh bygkan cmne baby kita brgerak kt dlm kan..td scan cmni la lbih krgnya, baby kjp bwh kjp ats..hehe

Erina Asmawani said...

Menghulurkan belakang tu comellll :D
Nanti akhir2 preggy lagi sangat aktif, sampai berbenjol2 perut baby gerak..Heee.Enjoy ur precious moment dear :D

Cik Puan Rara said...

rindunyaaaaa time preggy.