Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

duit dari langit!!!

pepagi buta dah update pasal duit
bukan sebab x ada duit
tapi boleh x cakap kalau x mau g cari duit
nak duit tu dtg je golek2 kat kita
hihihihi
kan best kalau x yah pegi keje
tapi dalam bank masuk je duit e.month
ohhhhh!!! x dapat aku bayangkan saat2 indah itu
ingat anak raja ke!!! nak dok goyang kaki..pastu dapat duit..jgn nak perasannnn!!
hehehehhe
ye la..kalau pegi keje..aku kene dok bejauhan dgn en.asben
kalau pindah dok dgn en.asben sayang kan keje yg susah nak dpt tu
aisssshhhhhh
dalam delema betul
tapi ape pon aku bersyukur sgt3 kepada ALLAH
apa pun yang terjadi kami dpt hadapi nye dengan tabah..:)


p/s
bak kata org dulu2
duit x turun dari langit oiii
x datang golek2 kat kita
kalau malas keje
makan pasir le jawabnyeeeee!!!!!

lepas ni x nak beli baju lagi dah
tiap2 bulan aku nak beli baru
nak simpan duit untuk anak2 nnt
azam yang ke berapa ratus kali dah..tapi baju baru makin banyak je tiap2 bulan!!
hahahahaha

1 comment:

aimi ibrahim said...

hi salam perkenalan=)