Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

sotong 2 ekor RM9.00 ????


u all sume rase patut ke nasi putih + telur masin sebelah + sotong 2 ekor (x la besa sangat) = RM9.00
sotong tu satu RM3.00 ke????
rase macam nak cekik2 kakak yang kire tu
dy nampak je aku wat muke tekejut
sampai dy pon terkejut gak la aku rase
tapi buat muka selamber
x nak dah makan kat kedai ko kak!!!!
mahal sesangat
menangis laju2 dalam hati aku bayar tadi!!!
rase teraniaya





mood: kenyang sampai malam!!!!
ni semua sebab sotong!!!







5 comments:

ieda said...

huhuh mahal ..
tapi kan dik
disini lah kan .. sotong sekilo sampai 22 tau dik .. huhuh
skrg nie punn dah jarang sgt2 makan sotong dan udang .. telan liuq je huhuh

Riny said...

Memang..mahal sgt3..x bebaloi...tapi sekilo rm22 tu sotong nye besar2 gak kak...ni x la besa sgt pon....nak wt cmne..da teringin nak mkn..pasni x nak dahhhh....telan a.liur je laaa..:)

SweetLikeWhat said...

hish mahal nye...betul2 mencekik akak tuh..huhu

Cik Putih said...

mahal nye...nasib la sy jenis xsuka sotong...hehe

Cik Putih said...

mahalnye...nasib la sy jenis xsuka sotong...hehehe