Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

update sikit pic kawen!!!!.....part II

kesinambungan episod yang lalu ni
atas permintaan cik adik dhamirah asilah
yang nak kawen x lame lagi tu
cantek sangat ke siap ade permintaan bagai..hahaha
update lagi pic kawen 3 bulan lalu
fresh lagi u all pengantin ni..hahaha
tp sory laaa...pic dr camera sndiri
dari OP ade dkt penang
x berkesempatan lagi nak amek
konon2 busy sgt mengalahkan perdana menteri keje nye..ha3
majlis merenjis pengatin ataupon orang kg aku panggil malam berinai
pink theme tau!!!


selesai acara renjis sana..renjis sini..sampai dorang da x larat nak renjis..kitorang pon disuruh karoke..tapi aku x laaa...menagis kang semua orang kalau aku nyayi ..hahaha..en.asben je yang nyanyi..sebab dy mmg suke sgt menyanyi..kalau dalam kete kitorang x yah on radio..sore dy dah cukup merdu....
panjang nye caption aku!!!
sangat melampau..kalah cerpen ni!!

lepas keluar bilik..nak naik pelamin..tunggu en.asben datang....dy kene renjis aku dulu..baru la orang-orang lain merenjis  pengatin...antara 3 ni..aku tau aku yang paling cantek kan???
hahahahaha
mau nye tak cantek...mekap tebal woooooo!!!!!

ni la majlis merenjis...renjis2 sampai basah muka kot di buatnye..sampai termakan beras kunyit yang di tabur2 tu..kenyang gak la kitorang laki bini makan beras mentah tu...hahahaha
sweet x???
hahahahaha..giler perasan punye manusia
aku tau memang sweer sebenar nye
:)

ni pic lepas siap mekap..penat kot aku posing2 dalam bilik sampai naik pecah cermin mekap tu
tunggu pihak lelaki datang
melambak2 gambar aku amek..kalah gambar OP kot banyak nye..hahahaha

same la macam caption atas..da x larat nak tulis!!!
(x de idea dah sebenarnye..hahahaha)






lepas ni ryn update pic bersanding & bertandang pulak
peace no war!!!!! tetibe je???
:)


No comments: