Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

bila dah kawen!!!

yeyeaahhhhhhhh!!!!
kan main suke lagi
dalam hati bunga kembang2 mekar lagi harum tau
selalu bunga2 kuncup je dalam hati ni
hehehehehe
today is da day nak jumpe en.asben
macam setahun x jumpe rasenye
(padahal baru 3 bulan kawen)
baru paham perasaan org yg da kawen tp dok jauh2 dgn suami
dan sekarang..rasekan kau..merintih2 hati kesepian tiap2 saat
hahahahaha...x boleh bla ayat tu kan...:)





saje nak tulis..sebab hati tengah bunga2..:)
ermmm...tu je la kot nak tulis
x de pe dah nak merepek ni


haaaa??? apeee???
nak tengok pic??
ooooooooo
jap2..upload jap ea..:)
konon2 ade orang request la ni




tabur gula2...en.asben cakap..nak simpan cikit leh x??? hehehe

ni anak buah aku...comey kan!! anak kami...dalam proses..in-allah..:)

due2 aunty belah arwah mak..x abes2 nak posing!!

cantek x pengantin tu
wuhahahahaha
giler perasan konon2 cantik la tu
tu sume pic majlis belah en.asben kat penang 24.12.11
dorang cakap aku macam Tiz Zaqyah mase tu (memang pon kan)
giler kentang persaan aku bile dengar orang2 cakap camgitu kat aku!!
kembang satu dunia
hahahaha
aishhhhhhhhhh!!!!
cepatlah petang
gelabah x???
hik3



8 comments:

Mummy GreenyHouse said...

hahaha... ade la sikit2 iras TIZ ZAQIAH! huhu... (bg tambah kembang lagik! :p)

Riny said...

memang fakta la ni ye???
hehehehe
oohhhh..koyak baju kat office ni dah sebab terlebih kembang..:)

CikPuan Fara said...

aahla ada iras tiz zakiyah! *nak kasi kembang lagi hihi* selamat jumpa hesben yer ^^

dhamirah asilah said...

selamat pengantin baru...

MrS dOdOt_ShyG said...

camat pengantin baru... :))

NanieZara said...

heheh..suka yer dpt jumpa asbend...
btw,salam kenal...hehhe

farahfatihah said...

huhuh duk jauh ek...dah rasa dah ..so mmg phm sgt perasaan tuh hehehe

Riny said...

MrS dOdOt_ShyG :tq..he3
NanieZara: slam kenal gak..he3
farahfatihah: ermm tu la kan..nak wt cmne..da dok jauh..