Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

tolong..tolong....!!

x tau nak tulis ape dah
sebab saya rase saya dah x mampu nak menaip lagi
sungguh x berkemampuan
terhilang dah kemampuan saya
tolong lah saya
saya sangat - sangat buntu
x jumpa jalan penyelesaian nya lagi
tolong saya..saya merayu..:)













saya mengantok sangat3
hahahahaha
tolong bukak kan mata saye ni
sebab banyak lagi kerja2 yang x siap ni
adooooooiiiiyaaaiiii...!!!
aku makan laksa je tadi
tapi ngantok giler
dy letak ubat tido kot!!!!
nak g siasat ni
hik3


anak saye!!! wuahahaha..tipu jer........anak  cik google!!!




bestnya dapat tido cam gini
alalalalalalaala...
comey3
bucuk2 ni
hehehehe
aku tido comey camni laaa..hik3


**t.hari..bosan wat keje..sambung wat keje kt sini lak!!hehehe**




5 comments:

ieda said...

dikkk gi makan .... !!! sure ilang ngantukk tu ;)

Mummy GreenyHouse said...

hari mengantuk sedunia kot..hahah.
sy pun ngantuk before lunch time lg..
bila dah lunch..lagi laaa.... (-_-)zZzzzz~

Riny said...

k.ieda: lagi + ngantok kot..he3..x pon pgsan tros....baru kyg sikit pon da x leh nk wt keje..he3

MG: dah lunch ape lagi...p surau tdo jap..slalu ryn cmtu la...he3

aTy _faRed~ said...

biler dah kawen...biler lame tak jumpe asben memang lain dari sebelum kawen..lagi dasat rasenyer..saye seminggu asben gi out stesen pon saye dah meroyan..heheh..:)

Riny said...

aty: aah kan..bile da kawen baru tau..tapi nak wt cmne.untuk sementare terpakse lah dok jauh2...kalau ikutkan nak gile gak laaa..hehehe...:)