Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

pelamin KU indah!!!!

bertemakan putih + gold
10 / 11 hb desember  2011


ni lah pelamin mase wedding aku 3 bulan lepas
buat pertama kali nye pelamin paling besar kat sabak bernam 
(amek ko..siap besauuuuu punye tulisan nak cakap betape besau nye)
hahahaha
wat mase tu
penuh satu rumah
hasil rekaan wedding planner kitorang
sgt2 berpuas hati..sampai x dapat ditafsirkan  lagi dengan mate hati..hahahaha
tapi memang semua akan terkejut bila masuk umah tengok pelamin ni
angan2 nak dok kt kerusi yang besar tu..x pon kerusi yg macam sofa tu
tapi ketinggian x mencukupi pulak
angan2 ku musnah!!!
x kesampain keinginan aku tu..:(
tapi tetap anggun aku bersanding atas pelamin indah tu!!!
macam puteri aku rase!!! wahahahahahahaaaa
pepagi aku dah mula perasaannnn..layankan je laa
:)
sekarang da ade orang pakai  pelamin aku tu...tapi tema purple



6 comments:

inazamri said...

mmg cantik pelamin tu.Walau dah 3 bulan berlalu, akak tetap nk wish selamat pengantin baru dan melayari hidup sbg isteri dan ibu suatu hari nnt.

♥ dak pink said...

Mmg cantik sgt pelamin tu.

Riny said...

inazamri :tq kak..wah pengantin baru lagi ke??? he3..hrp2 ade rezeki jadi ibu lepas ni kak..doakan utk riny ye..:)

♥ dak pink : tq..tp skrg lagi cantek kot dorg wat lain2 dah..:)

ieda said...

indah ... seindah orang nyeeeee ;)

Harith Iskandar said...

cantek pelamin tu & slamat pengantin baru :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

cantek giler pelamin riny!