Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

korang dah dapat duit baru???



korang dah dapat duit baru???? baru pagi tadi dapat pamplet bank negara pasal pengeluaran duit baru ni..aku teruja sgt3 nak ade duit kertas rm20 tu..x tau nape...bile agaknye boleh dapat ye?? kakak opis aku siap cakap duit 100 ni besar la...kene beli wallet baru ni!!! hahahaha..sangat melampau tu!!!! tapi kt cni duit syiling baru pon payah nak dapat..ape lagi duit kertas baru tu...kesian kan??? baru tau...hehehehehe..ke ade lagi yg x tau jugak??? cer tengok...cantek la duit baru.....




sumber..mr google

sumber..mr google

sumber..mr google



Wang Polimer RM1 = berlatarkan Sukan Tradisional
Wang Polimer RM5 = berlatarkan Hidupan Liar
Wang Polimer RM10 = berlatarkan Flora
Wang Polimer RM20 = berlatarkan Hidupan Laut
Wang Polimer RM50 = berlatarkan Pertanian & Teknologi
Wang Polimer RM100 = berlatarkan Keajaiban Alam Semula Jadi


*ringkasan dari pamplet tu la....dah lame kot x buat summary..gambar2 dekat duit tu ade makna2 tersendiri kenapa direka sebegitu rupa....:)
hari ni n3 bebas dari alkesah ibu mengandung ye
hehehehe
:)
pssss...dah dapat makan delima..nyum3..sedap sgt!!!!!







8 comments:

CINTA UNTUK KITA said...

cntik duit baru.. tp sylingny kdg2 mnyusahkn mata yg mmndang.. hehe

Riny said...

CINTA UNTUK KITA: tapi kalau kakak riny suke duit syiling baru tu..sbb anak dy x dpt dah main kuda yg kene masuk duit 50sen tu...hi3

ieda said...

cantikk
warna warni kan
akk x terima layie ;)

aTy _faRed~ said...

ha'ah lar...dah lame dengar..sampai luper...dah kuar ek...??

Bazilah (^0^) said...

raya nnti mesti leh dpt hehehe

Riny said...

ieda: belom kuar lg kot kak..mane kite nak dpt..hehehe

aTy _faRed~ : tu la..dah kuar ke belom..x tau la...hehehe

Bazilah (^0^): hrp2 raye nnt dpt yg 100 tu...baru dpt tkr wallet baru..kih3

Kesuma Angsana said...

ok juga.. takut ada kes2 duit palsu lagi lah pas ni!

Princess Feyqa said...

xpernah dpt duit baru lagi T_T